Сертифікація системи управляння якістю ISO 9001

Починаючи з січня 2014 року, більшість закладів охорони здоров’я, що прагнуть отримати вищу акредитаційну категорію, повинні отримати сертифікат відповідності вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001.

Фактично, наявність системи управління якістю згідно стандарту ДСТУ ISO 9001 в умовах конкретного закладу охорони здоров’я означає відповідність його характеристик стандартам у сфері охорони здоров’я, протоколам медичної допомоги різних рівнів, ліцензійним та акредитаційним вимогам.

Потенційні вигоди для організації від запровадження системи управління якістю на основі стандарту ДСТУ ISO 9001 такі:

  • здатність постійно постачати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовників, а також застосовані законодавчі та регламентовані вимоги;
  • створення можливостей для підвищення задоволеності замовників;
  • урахування ризиків і можливостей, пов’язаних із середовищем і цілями організації;
  • здатність демонструвати відповідність установленим вимогам до системи управління якістю.

Як пройти сертифікацію в Органі з оцінки відповідності:

1. Подати заявки та документи:



2. Пройти процедуру експертизи документації, усунути зауваження (якщо такі виникнуть);

3. Узгодити об’єкти, дати і план аудиту;

4. Організувати виїзд аудиторів на підприємство (мінімум 2 людини);

5. Усунути зауваження, отримані в результаті аудиту (якщо такі виникнуть);

6. Отримати рішення органу щодо системи управління якістю;

7. Отримати сертифікат оцінки відповідності системи управління якістю на основі стандарту ДСТУ ISO 9001;

Терміни проведення та вартість робіт з сертифікації СУЯ визначається згідно з затвердженими «Правилами визначення тривалості та вартості робіт з сертифікації систем управління», ознайомитися з якими Ви можете в органі сертифікації.